Klachtenregeling
Klachtenregeling
Heeft u een klacht over de dienstverlening van Fyment? Dien uw klacht in door een mail te sturen naar fyment.weerbaarheid@gmail.com Wij zullen de ontvangst van uw klacht per e-mail binnen 24 uur bevestigen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw klacht te bespreken.
De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen. Binnen twee weken kunt u een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op uw klacht verwachten. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u binnen 2 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt. Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van uw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.
De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar
