Klachtenregeling

 

 

Klachtenregeling

Heeft u een klacht over de dienstverlening van Fyment? Dien uw klacht in door een mail te sturen naar fyment.weerbaarheid@gmail.com  Wij zullen de ontvangst van uw klacht per e-mail binnen 24 uur bevestigen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw klacht te bespreken.

De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen. Binnen twee weken kunt u een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op uw klacht verwachten. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u binnen 2 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt. Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van uw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.

 

Komen wij na behandeling van uw klacht er samen niet uit dan kan er een beroep gedaan worden op een onafhankelijke derde juridisch rechtspersoon. Deze partij is niet betrokken bij de dagelijkse werkzaamheden van Fyment en beoordeeld de klacht objectief. De bevindingen en het advies van deze partij vormen de basis voor de uiteindelijke beslissing.  De derde partij is dhr: ..... welke gecontacteerd wordt door Fyment bij een verschil.

 

De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar